Dubai Application Process

Dear our esteemed distributors,

 

Thanks for your great efforts for Enagic Dubai business in/ out of UAE.

 

In light of our way to ease the process for your applications as much as possible, please be noted that starting from March 2021, you are kindly requested to send all of your applications (Machines/ Ukon renewal) at your convenient time of the day, regardless holidays/ off-days in any of UAE or Japan, directly to GOC below mentioned email, cc-ing our customer service staff in your email. Not to send/ hand over to our customer service as it is No longer available to receive applications as it is requested to be sent by you/ your direct upline.

goc.uae@enagic.co.jp

So that, you will get your application registered and ID generated ASAP based on your fully completed application with the valid ID and payment proof.

Only for E-Payment, please send the application to GOC, and handover the original docs/ cheques to Dubai staff to be able to get it confirmed.

Following pages are the steps of how to send applications to GOC properly for your reference as well.

 

موزعونا الأعزاء

 

نشكركم على حسن تعاونكم وجهودكم القديرة لأعمال شركتنا شركة إيناجيك دبي داخل / خارج الإمارات العربية المتحدة.

 

في ضوء سعينا الدؤوب لتسهيل عمليات إرسال وتسجيل نماذج طلباتكم قدر المستطاع، يرجى العلم أنه بدءًا من مارس/ آذار 2021، يرجى التكرم بإرسال جميع طلباتكم (تجديدUkon / شراء الأجهزة)، في أي وقت من اليوم وفقما يتسنى لكم، بصورة مباشرة إلى إيميلGOC  المذكور أدناه، مع إرسال نسخة إلى موظفي خدمة العملاء لدينا في نفس الإيميل. ذلك بغض النظر عن أيام العطلات والإجازات الرسمية في أي من الإمارات العربية المتحدة أو اليابان. ذلك دون تسليمها أو إرسالها إلى موظفينا حيث أنه بات غير ممكن أن نتسلم منكم نماذج الطلبات ونرسلها إلى GOC حيث أنه لابد أن تقوم انت/ موجهك المباشر بإرسالها.

goc.uae@enagic.co.jp

بناءًا عليه، سيتم تسجيل طلبك، وإنشاء الرقم التعريفي الخاص بك في أسرع وقت ممكن بناءًا على طلبك المكتمل بالتمام مع صورة سارية المفعول من بطاقة الهوية، وقسيمة إثبات الدفع لمقدم الطلب.

فقط فيما يخص طلبات الدفع بالتقسيط، يرجى إرسال نموذج الطلب إلىGOC ، وتسليم المستندات / الشيكات الأصلية إلى موظفي مكتب دبي لتتمكن من مراجعتها وتأكيد طلبك.

فيما يلي خطوات إرسال الطلبات إلى GOC بشكل صحيح للرجوع إليها وقتما شئت أيضًا.


Dubai Application Process

 

STEP 1: Send Application Forms attached with payment proof to goc.uae@enagic.co.jp, cc-ing cs1@enagic.ae, cs2@enagic.ae, cs3@enagic.ae, cs4@enagic.ae as mandatory.

Application Submission Tips: –

* To make sure your mail size is less than 10 Mega Bytes to be received safely by GOC.
* To fill it properly with NO mistakes/ NO Missing parts/ No Missing check marks .
* No different bank account to the mentioned applicant name.
* Both sides of VALID Emirates ID (front/ back) of the applicant is mandatory for distributors application.

* Both sides of VALID Emirates ID (front/ back) of the payer is mandatory in case of alternate payer forms when attached.
* No different signature to the mentioned signature on the applicant provided VAILD Emirates ID.
For clients who are residents out of UAE, please send ID attached with reference signature if possible
* To double check before sending to GOC to get your applications processed smoothly.

 

–  STEP 2:
*Your immediate upline will receive confirmation within 24-48hours an email of your Registration ID Number as following:

 

 

 

*Applicant will receive email confirmation via email within 24-48hours as following:


– STEP 3: Please forward above email to cs1@enagic.ae, cs2@enagic.ae, cs3@enagic.ae, cs4@enagic.ae, together with payment proof (Deposit Slip, Payment link confirmation message … etc).
* Only for E-payment, please send original documents with the accurate cheques to Enagic Dubai Office, Or it is a MUST to attend to Dubai office in case of Credit Card installment for card swipe.

 

STEP 4: Enagic Dubai will contact you once your products are ready for pick up or delivery.
طريقة تقديم نماذج الطلبات في دبي

الخطوة 1: لابد من إرسال نماذج الطلب مرفقة بإثبات الدفع (صورة قسيمة الإيداع، رسالة تأكيد رابط الدفع من payment link… إلخ) إلى goc.uae@enagic.co.jp،
مع إضافة كل من cs1@enagic.ae، cs2@enagic.ae، cs3@enagic.ae، cs4@enagic.ae في خانة cc بالإيميل.
نصائح لتقديم الطلب: –
* التأكد من أن حجم الإيميل والمرفقات أقل من 10 ميغا بايت لضمان استلامه من قِبَل GOC.
* التأكد من ملء نموذج الطلب بشكل صحيح دون أخطاء / دون أجزاء مفقودة / دون علامات اختيار مفقودة.
* التأكد من عدم إدراج حساب مصرفي يختلف اسم صاحبه عن اسم مقدم نموذج الطلب المذكور.
* التأكد من إرفاق صورة من كلا جانبي (أمامي / خلفي) هوية الإقامة الإماراتية سارية المفعول لمقدم الطلب.
* لابد من إرفاق صورة من كلا جانبي (أمامي / خلفي) هوية الإقامة الإماراتية سارية المفعول للدافع في حالة إرفاق نماذج دفع بديلة لمقدم الطلب.
* التأكد من تطابق التوقيع المذكور على نموذج الطلب مع نموذج التوقيع المذكور على هوية الإقامة الإماراتية سارية المفعول لمقدم الطلب.
فيما يخص العملاء المقيمون خارج دولة الإمارات يرجى إرسال صورة هوية مرفقة بتوقيع في حال توافرها قدر الإمكان.
* التحقق ثانيةً مما سبق قبل الإرسال إلى GOC لضمان معالجة طلبك بسلاسة.

 

الخطوة 2: * سيصل للموجه المباشر إيميل يؤكد عملية التسجيل مرفق به الرقم التعريفي الخاص بك كالتالي: –

 

 

 

 

 

* سيصل لمقدم الطلب إيميل يؤكد عملية التسجيل مرفق به الرقم التعريفي الخاص به كالتالي: –

 

 

– الخطوة 3: يرجى إرسال الإيميل أعلاه فور استلامه إلى كل من cs1@enagic.ae، cs3@enagic.ae، cs4@enagic.ae، بالإضافة إلى إثبات الدفع (قسيمة الإيداع، رسالة تأكيد رابط الدفع من payment link… إلخ) لإتمام عملية التسجيل بنجاح.

* لعمليات الدفع بالتقسيط فقط، يرجى تسليم المستندات الأصلية مع الشيكات الصحيحة إلى مكتب إيناجيك دبي، أو الحضور إلى المكتب في حال تقسيط الكريديت كارد.